fredag 10 september 2010

Mööööör!

´Nu är man sjuk också, eller är på god väg att bli. Har tagit Panodil nu på morgonen så nu känns det lite bättre. Men musklerna värker, huvudet känns segt och halsen svider. Har inte tid att vara sjuk nu!!! Jag vill stoja och busa med min underbara unge!

Vi håller oss iaf på hemmaplan, för Saaben blev såld igår.. Kan ni annars tänka er synen med 2 vuxna och ett barn i den minsta bil ni kan tänka er? haha, Taikon AB! Det är våran andrabil vi pratar om..

Härligt i morse, när Magnus kom hem från jobbet sa han att när han "tänker på sina älsklingsflickor här hemma, går det bättre att jobba"

Det känns alltid tungt när man är sjuk, får för lite sömn osv, men jag är helt övertygad om att jag inte kunde ha det bättre.. Världens underbaraste, gladaste och sötaste lilla unge, och så Magnus -många skulle nog kunna offra en högerarm för en kille som han!

Jag är lyckligt lottad!

Inga kommentarer: