tisdag 21 september 2010

To do-list!

Lite saker att fixa inför lördagen:

* Prästen kommer idag, bestämma låtar och planera lite..

* Inhandla det sista dvs kaffe, kaffegrädde, svarta strumpbyxor till mig

* Sola

* BVC fredag och prata kost :) Kul att man smygstartat lite så man vet hur gumman reagerat, bara positivt.. Dröjer ju en månad mellan gångerna nu så det händer lite, ska bli kul att se hur mkt puti väger också, längden har hon nog skjutit iväg lite i..

Har fortfarande ingen bil, det sket sig med v70:n, synd det! Bara att leta vidare, synd att inte människor kan vara öppen och ärliga på en gång, slipper man sitta och vänta i onödan... Förstår inte hur folk kan klara sig utan körkort jag, speciellt inte med barn, man blir så låst, ifs bor jag i Årsunda, men 1,3 mil? Är väl inget.. men just handla o sånna grejor.. Ja är en impulsmänniska och när jag kommer på något som jag vill göra, ska det hellst bli gjort igår typ.. Hatar att vänta, och känna mig beroende av andra!

Nu ska jag plocka undan lite medans lillan sover ute, så man slipper skämmas när prällen kommer.. Kankse att jag hinner med att kolla andra avsnittet "Kungarna av Tylösand", Jag älskar förnedrings-tv! Man kan ju inte låta bli att sitta klistrad :)

Inga kommentarer: