söndag 5 september 2010

Uppe i ottan!

Man ska aldrig tänka innan man gåroch lägger sig att: "kankse att hon sover lite längre i morgonbitti", då blir det tvärtom.. Men när man är som tröttast, och har gått upp mellan 4-6 varje morgon i 4-5 dagar i sträck så, plötsligt händer det.

Man ska aldrig planera, eller så, jag lägger mig oftast 1-1,5 timme efter henne, så jag orkar gå upp. Men hur rolig är man på en skala då, lägger sig mellan 21-21:30 varje kväll.. hihi.. Ska ge igen på henne sen när hon blir tonåring och vill ligga o dra sig länge på mornarna.

Men iofs, så är hon så himla goo på morgonen, så himla glad och pratig, man fårlixom dåligt samvete om man inte pratar med henne.. Så fort man tittar dit så får man ett leende tillbaka. Det är guld värt, det får mitt hjärta att smälta <3

Vi ska packa, hänga upp den nymålade hyllan i Majkens rum och laga lite mat till pappan i huset så han klarar sig medans vi är borta. Vi åker ju vid lunchtid till pappa/morfar :)

Nu ska jag morgonmysa med min solstråle!

Inga kommentarer: