tisdag 26 oktober 2010

Pluttan!

Majken vaknade 5 i morse, gnällig.. tog febern och mkt riktigt 39,1 :/ Stackars lille! Men relativt pigg ändå, stricker och kvittrar! Blev inte att lägga henne ute i vagnen idag, så försökte med vagnen inne, gav upp efter 1 timme 10 min.. hon ville inte.. Carina kom och drack kaffe på förmiddagen, och Majken låg på filten och var ganska nöjd med oss.. Sen efter 12 så fick hon blomkålspure och alvedon igen, och så provade jag igen i vagnen, nu med lammullsfällen i, vips så sover hon! Inne!

Blir nog inge mammagrupp idag, jag som ville höra läkaren prata, men aja! Får vara hemma och mysa med stumpis istället!

Har nyss betalat räkningar, snålat med mammadagarna nu så jag kan vara hemma längre sen så lillan slipper börja dagis strax efter året, tar nu ut 4 dagar i veckan! Ska ta ut 5 nästa månad bara för att lillan ska få julklappar :) hihi.. skiljer 2000:- om ja tar ut 4 dagar istället för 5..

Nä nu ska jag slösurfa lite! Egentid!

Inga kommentarer: