lördag 16 oktober 2010

Saturday

Bytt gardiner i vardagsrummet idag, städat en massa så nu är jag nöjd!

Har nyss haft besök av Micke och Ela, Majken fick sin doppresent av dem eftersom de blev sjuk.. En jättefin silverram med små "hål" 1 mån, 3 mån, 1år, så man ska stoppa i kort där.. jättefin! Och ett silverhalsband med en nalle på! Kom på att jag inte har nämt några saker som Majken fick när hon döptes.. Var såå fina presenter och inte en enda dublett hon fick. Ska knäppa kort sen också! Tycker det är såå kul med personliga presenter.. Hon fick en specialbeställd vit/rosa dalahäst med hennes födelseuppgifter på(namn, datum, vikt o längd). Såå himla fin och så ovanlig.. Fick den av Magnus farbror som är ifrån falun så det var lite kul. Ni får se kort sen! Sen var förstås alla presenter såå himla fina, men det skulle gå så mkt tid åt att sitta och rabla upp. Tackkorten är också utskickade, och alla har fått dem nu! Det är ett måste tycker jag, tackkort!

Majken somnade nyss på min axel och så alade jag ner henne i vagnen som står i vardagsrummet, och hon sover vidare! hihi hon sov 2,5 timme på förmiddagen också! Vi tog vårat första bad i jacuzzin tillsammans igår, hon ÄLSKADE det, vi hade inga bubblo men hennes nyinköpta badanka var med oss ;) i övrigt så ligger hon inte längre kvar om man lämnar henne på filten på golver, hon snurrar runt och hasar och donar, en dag låg hon med båda benen under soffan.. haha.. Nu får Magnus rappa på med trappen, för snart lär vi sätta upp grinden! Står väl inte på förrns hon springer runt med sina små ben :) Tiden går såå fort, hon blir 5(!!!!!)månader nästa vecka!

Inga kommentarer: