fredag 1 oktober 2010

Surprise!

..igår när ja skulle betala en räkning hade jag fått pengar på mitt lönekonto.. Hade fått löneförhöjning som skulle gälla ifrån april, så fick retroaktivt en månad, kuul :) 570:- i förhöjning fick ja :) Så efter skatten, kommunals a-kassa + medlemsavgift, och min innestående skuld på 300 så fick jag ut lite över 600:- för en månad :) (sugit att det var 1500:- från början.. men men)

Måste passa på att rekomendera en sak.. Är ni torr och narig under fötterna? Kanske lite förhårdnader som inte går bort när ni filar? Har hållt på hela sommaren ja.. Sen läste jag något om fotbad i gulsåpa! Testade det.. OJ vilket husmorstrix! Det rentav var som att riva ost i rivjärn, när man filade sedan, fyy äcklo! Men mina fötter är numer nästan lika lena som Majkens :)

Vi klev upp 6 i dag.. har druckit kaffe ock klämt en smörgås, har en tvättmaskin på G, och nu sitter jag här nere vid datan medans lillan äter :)

pussheeeej, o karin, vi längtar efter vi får träffa dig med!!!!!!

Inga kommentarer: