måndag 22 november 2010

Det lönar sig!

Lite slit och envishet visar sig! Min gumma är så duktig.. La ner henne i spjälsängen igår efter hon ätit sitt kvällsmål (och lite kvällsmys i soffan såklart), tog max 7 minuter så somnade hon. Jag satt på en pall bredvid hennes säng. Och dra på trissor! Jag gick ut 19:30 ur sovrummet igår efter hon somna..gissa när hon slog upp sina blå i morse? 6:10. Nästan 11 timmars sömn på raken :) Jag och Magnus gick och la oss efter 2 Sopranosavsnitt igår.. ca 21:15, så hela familjen är utvilad :p

Men, man ska aldrig tro för mycket.. händer mycket i lillans utvecklig och hon utvecklas varje dag, så klart att det kan påverka sömnen.. Men jag ser till att gå och lägga mig i tid för det mesta så det är smällar jag kan ta.

Magnus är ledig fortfarande.. ska inhandla 2 års present åt Nellie också som fyller på fredag. Blir Pippikläder! Kan man komplettera med fler Pippigrejor till julkapp :=)

Ska bli så kul att väga och mäta Majken på fredag när vi ska till BVC, alla säger att hon har fått så runda och goa kinder och jag håller med! :) Världens bästa lilla Majken är vad hon är!

Inga kommentarer: