torsdag 11 november 2010

Efterlyses till en ängel!

När jag var i USA så var vi inne i en klädbutik med en massa coola barnkläder. Hittade en body med änglavingar på ryggen, skitfin var den! har suttit och kollat runt lite men hittar en enda sida som säljer nå liknande i strl 0-6 mån bara såklart!.. men inte ens i närheten, skulle vilja förklara denna fina bild jag har i huvudet.

Visste ju inte då att vi skulle få våran lilla ängel ett år senare, annars skulle jag självklart ha köpt den, skulle gjort det ändå!!!

Vet inte om det är ödet, men på Högbos julmarknad förra året, så hittade ja ett stånd med handgjorda änglar, som jag köpte och vi hade den i julgranen förra året. Vet ni var damen hette som gjorde de fina änglarna? MAJKEN!!!! Jag som visste att om det blir en tjej så ska hon heta Majken, kanske ville hon spela oss ett spatt då inne i magen, jag var då runt vecka 17-18. Det är ett tecken, hon är min ängel, Majken!!

Därför skulle en tröja eller body med änglavingar passa min lilla dam perfekt!

Så om ni ser eller vet någon sida eller affär som har något liknande! Snälla hör av er till mig!

Inga kommentarer: