torsdag 25 november 2010

Julpyntstider!

Halv åtta i morse hade jag och lillan hängt upp julgardinerna i köket, satt upp ljusstakar och stjärnorna! :) haha, värsta innan det ljusnar..

Sen blev lillan trött på mig, åt gröt och nu ligger hon sött och sover ute på inglasade! Tog med mig babyvakten och ut och skottade! Härligt!!!! Har även hunnit tvättat och hängt 2 maskiner tvätt. Så nu har jag precis duschat och sitter här i morgonrock innan jag får nå ryck igen, såhär i juletider kan jag inte sitta still :)

Håller på att pyntar upp ljusen jag köpte på IKEA igår, lite gamla lådor får också¨vara med! Får passa på att ha ljus på bänkarna i år, nästa år vågar jag inte.. haha! Ni skulle sett när jag strykte gardinerna i morse.. haha.. inte lätt med en som sliter och skriker glatt i dem när man håller på.. hahha gullgumman min!

På eftermiddagen kommer Jenny B hit, kul!

Nä nu glo lite på datan..

Inga kommentarer: