måndag 15 november 2010

Lite mör!

..min lilla älskling är hostig och förkyld, därav en gnällig natt, var vaken mellan 23-02 och upp sex i morse.. Jag nynnade, sjöng och hade mig, hon somna flera gånger, men hostan och nästäppan är boven!

Tacka gud för nässugen jag köpte! Skitbra och lillan gillar den, hon skrattar, haha knäppisen!

Vet ni en sak? Jag glömde ringa till min egen pappa igår :/ Han jobbade till 19, så jag skulle ringa efter det! Går inte att få tag i honom på hans jobb, eftersom han jobbar på fängelse.. Jag var helt på andra tänkar vid halv nio när lillan somnat, själv lade jag mig nio!

Jag har sååå dåligt samvete! Ringde i morse, men han var på jobbet då med.. MÅSTE komma ihåg att ringa idag. Tur att jag ska dit på fredag, så ska ha få en liten present!

Nu ska jag försöka lägga mig på soffan igen, Majken sov bara i 1,5 timme på förmiddagen! Nu sover hon igen, bäst att passa på!

Inga kommentarer: