lördag 6 november 2010

Lördagssnackis!

Nej, tänker inte skriva om Idol, är för sent för mig ;) skämtåsido! Kollade 2 avsnitt av Sopranos med älsklingen istället, much better!

Skönt med sovmorgon, gick upp vid sex :) (Och ja, då somnar lillan 20 varje kväll, så det är inge synd om mig) Tur att hon är morgonpigg istället för nattuggla, kan hända att hon har min rytm i sig sedan magen, eftersom hon alltid har somnar vid 20-21 :) Älskling gjorde i ordning en brasa innan han gick och lade sig efter nattskiftet, mys!

Stoppade om lillan i vagnen overall, åkpåse och duntäcke :) Inviger nya babyvakten idag, som vi fick av morfar! Får se då, den låter nu lite då och då men hon låter när hon sover, lik mor sin! :)

Har fått en betskena, eftersom jag gnisslar och biter ihop när jag sover.. Har använt den nu i 2 nätter, går riktigt bra, är inte öm i käkarna när jag vaknar iaf :) Hur högt skalad är man på nördlistan nu måntro? :) Jag ska fan inte vara tandlös när jag är 40 iaf, det kan hända annars, eftersom mina tänder spricker och lossnar när jag biter ihop om nätterna!

Snart kommer min guuuuuz! :)

Inga kommentarer: