onsdag 10 november 2010

Tidsfördriv!

hihi vämtar på att mamdamen ska vakna, hon har sovit sen kvart i tio ute på altanen.. Snart 4 timmar! igår sov hon i 4! Inatt vaknade hon vid 22 och var jätteledsen.. drömde tror jag.. sen somnade hon inte om förrens vid ett! Första gången sen förlossningen nästan som jag var uppe så länge.. Magnus var ju förstås uppe han med, me han är en nattuggla!

2 nätter i rad har jag fått henne att somna om när hon vaknat i sin egna säng, och då har hon fått ersättning.. + att hon tuttat 2 grr före.. Tror det börjar "sina" lite kanske.. Har dragit hennes säng bredvid min och tagit bort spjälskyddet, så hon ser mig, så kan ja ligga och halvsova medans hon är "uppe" om nätterna :)

Har även tagit bort skötbordet i hennes rum, hon har växt ur det! Så nu har vi flyttat in på toa, och hon har då både spegeln bakom huvudet och mobilen sin att kolla på, blev så bra, fattar att jag inte gjort det tidigare. Och så stort det blev i hennes rum :)

Har hunnit mycket idag medans fröken sover. Magnus är klar med trappen nu, ska bara målas! Trapppräcket är tillbakasatt, jag har sprungit o plockat, tvättat två maskiner tvätt, rotat fram mina gamla BB-gosisar, som jag satt in i hennes rum nu! Hittade ett kort på mig när jag var liten, och okej, Majken är lik mig! :)

Inga kommentarer: