torsdag 9 december 2010

Forever21 by me

Min lilla gumman är mitt i mellan en utvecklingfas nu tror jag.. Lite kinkig och har börjat sova lite mer oroligt på nätterna, och så äter hon sämre. Plus att hon har feber igen stackaren :/ Men hon är pigg och glad ändå! Hon sover ute i vagnen nu iaf, mysfian!

Tänkte bara slänga in några ord om hur jag tycker forever21s kläder är, nu när man kan beställa och slippa tullavgifter från USA, har handlat på den affären ett antal gånger och man blir helt galen av att gå in i en affär! Dock så tycker jag inte att det lönar sig att köpa de lite dyrare kläderna som finns där.. Visst har de fina klänningar och bra basutbud men är inte det bästa i kvaliteen. Knappar som ramlar av på en gång, och trådar som hänger. MEN om man älskar att handla kläder och inte har kläderna så ofta så då tycker jag det funkar! Köpte ett par stövlar där en gång för 19:99 alltså betalade jag då (typ 160:- i kursen som var då) och då räknar man ju med att de inte ska hålla så länge, men jag brukar ha dem ibland nu och de fungerar bra! Storlekarna är ganska små, hade L på klänningar innan jag blev gravid.. Hade M på H&Ms kläder då. jag kommer definitivt handla där mer gånger då jag åker till USA kanske tom beställa, men räkna inte med några "investeringsplagg".

Mina ord!!

Inga kommentarer: