torsdag 16 december 2010

Four things about me

Här får ni lite "spännande" läsning i brist på annat.. haha

4 tv-program jag kollar på för det mesta: - The Hills
- Halv åtta hos mig
- Sopranos (när det gick på tv) 
- Leila bakar

4 saker jag gjort idag:
- Kokat julkola (står på kylning nu)
- Haft trevligt besök utav Carina
- Lekt med Majken så hon kiknade av skratt *TITTUT*
- Kollat datorn för mycket

4 saker jag längtar efter:

- Julafton, umgås med alla nära <3
- New York
- tills jag gått ner mina 8 kg...
- Solen 

4 saker på önskelistan:
- Stövlarna/bootsen på Din sko
- Få vara frisk
- En resa med hela familjen 
- Pengar kan man aldrig få för mkt av..

4 saker jag hatar:
- Lukten av mat-os (värre än svettlukt)
- När riset kokar över när jag har händerna fulla
- Krig och självmordsbombare
- Tröghet


Just ja, beställde en tunika från Nelly, kunde inte låta bli, fri frakt och allt, fick den på lådan igår, guuu mycket finare i verkligeheten.. En plommonlila från Jeane Blush, blir fin till julafton!

Nu ska jag mysa med Tornstigens lilla Majken (istället för Junibackens lilla Madicken)

Inga kommentarer: