lördag 11 december 2010

Hur ska ni klara er utan idol?

Någon mer som skiter fullständigt i idol? ;) Behöver bara logga in på fejjan så vet man vem som vann..

Själv gick man o lade sig nio och vaknade lite efter sex.. Lillan sov med mig från 3, vi myste!

Sitter just nu i soffan bredvid Majken, hon håller på med sin Nalle Phu leksak, men tycker min verkar roligare. Har fullt upp att hålla hennes små söta fingrar borta´.. Stumpi har feber än, jättedrygt, fast hon är pigg ändå. Snorar och hostar gör hon också, 3:e gången det tog om.. har suttit i länge nu :/ Alla är ju förkylda nu och man kan inte hålla henne inlåst för att hon inte ska bli smittad heller.. Eller? 3:e gången lixom, märker direkt på kvällen eller nästa morgon att hon blitvit smittad. Konstigt, för jag ammar ju än, brukar ju vara ganska skyddade då..

Någon mer än mig som stör sig på Agnes Nicole från Svenska Hollywoodfruar? Att jag ens lägger ner energi på att störa mig lixom! Hon är sämst på att sjunga och att skådespela, ett stort skämt!

Inga kommentarer: