lördag 25 december 2010

Majkens första jul!

Majken, som blev 7 månader igår!!! sitter här bredvid på filten och leker med alla sina julklappar, så fina var dom! Hon fick Skrållan-dockan, stor barbapappamjukis, Lek-och-lär hund som pratar och sjunger, Musse som dansar och sjunger julsång (skitrolig), rosa Adidasmjukisbyxor och tröja, Kizz t-shirt, postlåda från Bruka design, Bellino fjärrkontroll, babymobiltelefon, pjamas, Fischer Price klosshink, rosa dockvagn, MiYim snutte i ekologisk bomull, prinsess djup och flat tallrik med gaffel och sked, CD skiva från Barnkammarboken, sen fick hon stapelbara byggklossar och hammare och spikboard i trä tills hon blir lite äldre, och så får vi inte glömma presentkorten i Valbo, H&M x 2 och Kappahl.

Hela Magnus familj var sjuk igår stackrarna, så Majken och Magnus firade med min familj hela dagen igår (var meningen att Majken och Magnus skulle komma till oss efteråt)

Majken var vaken större delen av natten till julafton hon med, jag sov typ 2 timmar! Både Majken och Nellie hade feber igår så det blev ganska lugn julafton, och Majken somnade inte förrens efter 12 inatt och sov i korta intervaller.f se hur trött jag blir under dagen, TUR att Magnus är ledig!

Magnus och jag skulle inte köpa något åt varandra men han kom med en present ändå, fick Sofi Fahrmans nya bok "Elsas värld" (signerad). Tur att jag hade köpt en liten grej från Majken till honom!!

Inga kommentarer: