onsdag 29 december 2010

NYA TAG!

Ja, då har jag bestämt mig! Jag ska börja träna efter nyår! :) hihi inte en dag försent.. Kommer må mkt bättre och så behöver jag träna upp min kropp, annars kommer inte det gå så bra när jag börjar jobba igen!

Ska ta på Jernvallen! hade jättebra utbud där i år såg ja.. Push/styrka, afrikansk dans, step up, yoga mm.. kommer bli skitbra!!! Bara jag kommer in i det så kommer det rulla på.. kankse går ner något kilo också, vore skitbra, eftersom jag vill ner till min startvikt igen innan det är dags för nr2 :) annars kommer det bli ÄNNU svårare att gå ner sen..

Har världens gladaste tjej här hemma! Hon skrattar när hon dricker vatten, efter varje klunk alltså.. hon kan även stå och vara glad för sig själv när hon står vid sina leksaker.. hihi GOUNGE! Hon sover numer till 7-8 om mornarna.. vaknar nån gång till på natten då också, men det hör till åldern sägs det. Men skönt att få sovmorgon!

Inga kommentarer: