måndag 6 december 2010

Pulka!!

Majken powernapar lite nu på eftermiddagen, så jag passar på och uppdaterar lite här..

Didrikssonoverallen kom idag, I LIKE! Ska användas så fort den är torr :) Vi invigde pulkan idag, och Majken älskade att åka, jag sprang uppe i skogen med snö upp till knäna och hon skrattade min lilla tös! Efter 30 min var jag svettig och hon röd om snoken och kinderna. Fick med mig en tallkvist hem som jag ska dekorera med här inne.. Ingen minigran dock :/ När Magnus kom hem åkte jag till macken och solade, sköööönt! Och handlade lite, postade julkorten så nu är det gjort!

I januari ska vi åka till Stockholm, Majken blir med hon med :) Håller på att kolla efter hotell för fullt nu.. Så mysigt att bo på hotell, och det bästa av allt, hotellfrukosten :)

Så nu ska jag upp och mysa lite med karln i huset innan lillan vaknar, då blire full rulle ;)

Inga kommentarer: