måndag 31 januari 2011

Från kakor till sorg.

Igår var vi och firade mormor som blev 66år! Blev både tårta och fruksallad/lite glass och några kakor :/ Gott var det, men har blivit mer uppmärksam vad man stoppar i sig. Ny vecka och nya tag.. Och i morgon är det hela 6 år sedan min kära farfar Veikko gick bort, saknaden är så stor efter dig och kan inte förstå att det är så länge sedan du försvann ifrån oss.

Igår hade jag även fått ett sms från syster Jenny när jag vaknade (även ett missat samtal från mitt i natten), "Mikey är död!" jag bara rös i hela kroppen, är i chock fortfarande och kan fortfarande inte förstå att han är borta! Även om det var ca 9 år sedan jag pratade med honom sist, är det läskigt att man bara kan försvinna från jorden så fort. Jag är lite utav en grubblare och tänker, om och om och om igen.. Mina tankar går självklart till hans systrar, hans mamma och mormor och morfar. Även en tanke till Hella och Peter som hittade honom! :(

Man ska ta vara på varje dag som om det vore den sista, skiljs aldrig som ovänner! Livet är dyrbart och gör det bästa av varje dag! <3

Inga kommentarer: