söndag 9 januari 2011

Julfirande nr 2

Var en sån himla bra dag igår.. På eftermiddagen åkte vi till Klaras och hämtade maten, och vidare till Gävle till Magnus mamma.. Åt tacos där med Marja, Anders, mummu och Magnus morbröder och Sussie. Jättetrevlig, och Majken tyckte mycket om att sitta runt bordet med alla ansikten. Blygåldern har inte kommit än, jag bara väntar ja.. hihi. Efter det öppnade vi julklappar bredvid granen, hihi hela högen var sjuk över jul så vi firade jul igår! Jättefina saker fick både hon och vi.

På kvällen när vi kom hem så somnade gumman med mig i soffan! Gosungen!! Sen spelade jag och Magnus Monopol och hade uppesittarkväll :) Mysigt! Och vem vann då? :) JAG! Magnus har förlorat 2 grr i sitt liv sa han :) han fick 75 000 och jag 195000 :)

Idag blir det nog att hälsa på Sandra och pojkarna :)

Inga kommentarer: