onsdag 12 januari 2011

Traderaberoende!

Ännu en auktion avslutad, fick 400:- för böcker som ändå ligger och skräpar! Det är beroendeframkallande att antingen köpa eller sälja på tradera.. Men det är kul :)

Man tänker hela tiden i banor: Vad kan jag sälja, Vad behöver jag inte,  hur mycket man får? Jag sålde borstar till en eltandborste för ca ett år sedan.. Öppnad förpackning, men hade köpt fel sort.. FOLK KÖPER ALLT! Lägg ut det du inte vill ha.. alltid är det någon som vill ha! :) har tom sett att folk lägger ut använda parfymer, och folk budar ändå :p

Nu blire en dusch! Magnus har nybakta tekakor när han kommer hem från jobbet, jag vet hur jag ska göra honom glad, eller.. han uppskattar verkligen minsta lilla jag gör, DET älskar jag med honom, tacksammare människa får man leta efter! Då är det så kul att greja och överrasska tycker jag.. Puss på han!

Inga kommentarer: