onsdag 16 februari 2011

CM HIT, CM DIT!

Är kul när man ser att träningen gett lite resultat, nog för att man orkar mer, är piggare och gladare, sover bättre mm mm.. Så har jag minskat några cm!! Nog för att det inte är så mycket, och absolut inte på alla områden (2,5 cm i midjan, 2,5 cm på låren, 2 cm i rumpan) Detta på 2 veckor, + att man inte ökat på vågen, utan faktiskt tvärtom, fast jag börjat träna :) Måste också tillägga att jag inte bantar, utan unnar mig mer än jag är värd :) haha..

Då tänker jag, undrar hur mkt det skulle blitt om jag körde stenhård diet? NÄ jag funkar inte om jag inte får lite sött ;) Så enkelt äre! Jag röker inte, och har inte tagit ett enda bloss sedan i september -09 så något måste man fan få unna sig! Klart slut! :)

Undrar vad man ska inhandla sig för bikini inför sommaren, alla mina bikinisar är låg och trosorna sitter typ där pullan slutar, funkar inte nu känner jag ;) Tips någon? Då jag inte vill gå i baddräkt på stranden!

Inga kommentarer: