tisdag 8 mars 2011

BIKINI ON, eller?

Någon mer än jag som hemskt gärna vill gå på badhuset med lillan, men att det sedan tar emot att trä på sig en bikini och sätta sin fot där?

Har hört att tidiga måndag-tisdagmornar är det typ tomt med folk på badhuset.. Och de små orkar ju ändå inte så länge! NÄÄ jag ska fan, Majken kommer tycka det är såå kul! Skitsamma, eller jag kanske kan åka till Gävle/Hofors.. där känner man ju ingen ;) haha

Dagens i-landsproblem ;p

Första festen är iallafall avklarad efter 18-19 månader.. Det var skoj som fan, god mat och bra musik och så fick jag underbara flickor omkring mig :) Mådde prima ballerina dagen efter också :)

Sen har saker blivit så bra i min omgivning, även om det är mycket dåligt också.. Men det tar vi inte här. Jag vill se glada ansikten framöver :)

Inga kommentarer: