söndag 27 mars 2011

Deppo

Men när ska denna nästäppa, och förkylning försvinna? BLÄÄÄÄ åt det! I veckan ska jag träna i vilket fall, mådde som en påse skit igår, psykiskt! Allt beror på att jag inte tränade något förra veckan det vet jag.. kunde inte ens köpa lördagsgodis igår, kunde inte unna mig, känns som att allt fastnar på mig!

Det är ju världens finaste väder ute! Man borde vara glad.. Jag ska packa i lillan i vagnen och gå en morgonpromenad på åkrarna tänkte jag, behöver lite sol och frisk luft. Sen i morgon kommer min familj för att fira Magnus som fyller på onsdag.

Tiden går så snabbt, även om jag ägnat all min tid åt Majken de senaste 10 mån, så känns det som att jag skulle tagit vara på tiden mer.. Inte alltid lätt när man går och är trött, som i en dimma. Men nu är våren snart här, snön smälter bort fortare än man tror. Då kan vi vara ute och busa! :)

NÄ NU BUSA!

Inga kommentarer: