måndag 28 mars 2011

Its gonna be a good good DAY!

Vaknade pigg av att Majken satt i sängen och lekte med sina kramisar, blev skitglad när hon såg att även morsan slagit upp sina blå. I samma veva kommer Magnus hem från nattskiftet, sista tom, nu har han ledig vecka :) Jag är så lycklig med mina M :) Jag tvivlar aldrig på Magnus kärlek, inte ens en gnutta.. Man ser det i hans blick :) Han vet hur man ska få sig att känna sig älskad, och då menar inte jag med presenter, dikter o dyl, utan ändå!Nu i april har vi varit ett par i 9ÅR, helt sjukt va länge, men då känner vi varandra utan och innan,vet ni, ju längre tiden går, desto starkare blir kärleken till Magnus, jag känner mig nykär än! <3 Visst har man ups/downs det ska jag inte sticka med under bordet.

Idag ska vi fira Magnus från min familj, mamma va bara ledig idag, men det kan ju vara kul att fira 2grr :)

Nu måste jag kolla efter recept, här ska bakas!

Inga kommentarer: