måndag 14 mars 2011

Kärlekens tunga

Tala till mig
Jag hörde trummorna på stan
dom sa att du lämnat mig 
Jag hörde vad demonerna sa 
det är slut och ingen kan hjälpa dig 
Jag trodde jag hade sett det mesta 
det här var inte vad jag väntat mig

Låt mig höra kärlekens tunga 
Säg att du älskar mig 
Kärlekens tunga, kärlekens tunga 
Aldrig ska jag glömma dig 

Tala till mig 
Jag hör alla steg i trappen 
men inga går till min dörr 
Nu sitter du som en fjäril i natten 
och pratar som vi gjorde förr 
Allt det där om att va' påväg någon stans 
när man är tillbaks där allt började 

Du vill höra kärlekens tunga 
Säga orden igen 
Kärlekens tunga, kärlekens tunga 
Aldrig ska du glömma mig

Åh jag älskar dig 
Mer än du någonsin kommer veta 
Lycka till med allt 
Men du kommer att få leta-a-a 
Tala till mig

Tala till mig
Låt mig höra 
Kärlekens tunga
säg att du älskar mig  
Kärlekens tunga, kärlekens tunga 
Aldrig ska jag glömma dig 

Låt mig höra 
Kärlekens tunga
säg att du älskar mig  
Kärlekens tunga, kärlekens tunga 
Aldrig ska jag glömma dig 
Tala till mig

Alltså, om jag vore kille, så skulle jag vilja att min tjej hade Septembers röst, sjukt tjej-sexig!

Inga kommentarer: