torsdag 10 mars 2011

LITE ALLT MÖJLIGT...

I morgon kommer min kära far och en av mina småbröder :) Har inte träffat de sedan innan jul.. så det ska bli jättemysigt. De sover såklart över, Malin kankse skulle sova här hon med, dricka lite vin till maten och så :! Sen kommer såklart Jenny, och jag hoppas för guds skull Nellie kommer också, man vet aldrig med hennes far...

Ska iallafall bjuda på de Grekiska färsspetten som jag gjorde förra veckan.. Till det hemmagjord klyftpotatis, tzatsiki och fetaostsallad.
Skitlätta är de att göra, som avlånga köttbullar, så hoppar jag över spetten eftersom jag steker i stekpanna.

Nötfärs, salt, 1 ägg, svartpeppar, chilipulver, lite kanel, pressad vitlök, hackad persilja och en skvätt vetemjöl
Blandas till en "smet" och formas till avlånga bollar.
Det är så fruktansvärt gott så det vattnas i munnen på mig nu!

Typ hur det kan se ut!


Ikväll är det afrodans :)

Inga kommentarer: