måndag 21 mars 2011

Monday morning!

Lite dåligt med uppdatering här, men jag och Majken stack till Eskilstuna i fredags och kom hem igår, har som vanligt haft det super där. Sov hos farmor i fredags, och myste med henne och kollade på gamla kort och så, hon fixade värsta hotellfrukosten på morgonen också :) Mysfarmor! Magnus sa att jag kommer bli som henne när jag blir äldre :) hon är typiskt en sådan som lagar mat till alla och står och överblickar om alla äter ordentligt och har det bra, hihi.. ganska bra betyg han ger mig där!
I lördags bastade vi och tog ett glas vin hemma hos pappa, alltid lika mysigt!

Majken sover 10 timmar i sträck per natt nu, det är skönt ska jag få be om att tala om :) Fastän det blir tidiga mornar gör det inget eftersom man får sömn, massa timmar, eftersom jag också är kvällstrött/morgonpigg ;)
Debbelt så kul att komma hem även, när pappan i huset murat den efterlängtade väggen i köket, jättefint blev det, lite "rufft" sådär, precis som vi vill ha det.. Med riktigt tegel, inte fejk från Coop som alla har ;) Gubben hade saknat oss det märktes, kom och mötte oss i garaget med en kram fast Bengan var här! <3 MYS!

Aja, är på jakt efter ett par Converse nu till våren, vill ha vita, mörkblåa eller gråa! Med högt skaft förstås.. Vad tycks? : )
Idag blir det dejt med sotaren, så blir hemma hela dagen!

Inga kommentarer: