onsdag 27 april 2011

Helgen äntligen över!

Åh vad mycket fina barnkläder det finns på 86---> avdelningen på Lindex! Nöp i flera grejor. Vissa saker kan Majken redan ha! Köpte transperenta vita leggings utan fot, 2 bodies, 1 enfärgad tröja och en jättesöt sommarklänning, en keps fick även följa med hem :) Majken passar i "Madicken-modet"!
Satt på Maragoni med Jenny också, efter det att Majken blev uttråkad och trött gick vi ut på stan, då somna hon direkt.. Så vi satt på en parkbänk och snackade, Jenny ska ju ha bebis i juli :)

Gjorde egen kycklingsallad med fetaost, romatsallad, plommontomater och krutonger, självklart Grekisk dressing över också :) Mumms!

Majken stod vid diskmaskinen igår, så skulle jag stänga den, då stod hon kvar helt själv.. och gick till mig!!! AAAw blev helt i chock, blev en bra 9 års present till sina föräldrar ;) sen satt jag och Magnus mitt i mot varandra och hon traskade från den ena till den andra, fnittrandes såklart :) Duktig min lilla.. men hon ställer sig inte och går  själv, än ;)

Inga kommentarer: