fredag 22 april 2011

Lååååång fredag!

Min pärla är härmed avdammad, cykeln såklart! Har invigt henne idag :) Morfar lagade punkan och jag skruvade dit hjulet alldeles själv, tycker det är charmigt att bli skitig om händerna ibland ;)

Ska köpa en cykelsits så lillan och jag kan cykla!!! För nu får bilen stanna hemma vår/sommar/höst när vi bara ska till jobbet o dagis.. Att bero på det, ska jobba extra i morgon fm, och söndag kväll :) I morgon efter jobbet är det påskmiddag hos mamma som gäller. Just ja, Majken har fått dagisplats här i Årsunda också, så nu slipper jag oroa mig över det, slutet på september är det dags..

Har varit massor med folk o hälsat på idag, trevligt! Sandra och hennes Henrik plingade på helt obokat, sen ramla svärmor och Anders in :) Trevligt! Sen kom lillebror och Jonas på kvällskvisten.. Har suttit ute på altanen hela eftermiddan, myggardinerna är kanooooon, skönt att kunna sitta ute, utan mygg :)

Nä nu käka lite göööödis och mysa med min stora älsko! Lilli sover sött redan!

1 kommentar:

Sandra sa...

hur har ni satt upp mygg-gardinerna? sitter de fast i både väggar golv och tak?