lördag 28 maj 2011

Lördagsbabbel!

Blir ni ibland så bortskämd, gång på gång, utan att veta hur man ska tacka de personerna?

Vi lastade iallafall in min mormor och morfar och bar in till Gävle och bjöd de på Church Street saloon! Äldre är ju så oroliga vad man ska hitta på, så de visste om det, men om ni känner mina morföräldrar så vet ni att de är envisa, jag lyckades iaf tillslut, och jag tror de gillade det! :) Eller jag vet, det märktes, kul att kunna unna de något gott, istället för saker, som de redan har, eller köper själv. En fis i rymden om man jämför, men iaf. Är såå tacksam för allt ni gör/har gjort för oss :) Älskar er sååå!

Nog om det, det var iallafall en lyckad eftermiddag!

I morgon får ni inte glömma bort era mammor, jag ska in till min i morgon bitti :)
Tänk, min 2:a mors dag :)

Church street!


Stora tjejen dricker med sugrör ;)


Inga kommentarer: