söndag 5 juni 2011

Gotti

Sitter denna morgon med barnkanalen på, Majkens Nalle Phu dator och min dator.. Jag sitter still med kaffet i hand och Majken går glatt mellan sin leksak o tv:n :)

Var hos mamma och solade mest hela dagen igår.. mys! Brände axlarna, och fick färg!!! Majken traskade runt med solhatt och rumpan bar.. jag smorde och smorde, och smorde. Fast vi hade parasoll såklart, men tror du hon sitter still under det? Det gav mig även hopp till Turkiet, man får en massa färg fast man står och leker. Solade magen för första gången bland folk sen förlossningen, nu kanske jag kommit över skräcken! haha, töntig man äääär!  Hade gått ner 1 kg bara under denna vecka.. men bättre än inget, kanske visar måttbandet mer, vad går ni efter? Vikt eller mått?

Köpte lösgodis igår, kändes inge speciellt.. Mådde bara illa efteråt, och kände mig tung i kroppen, nej, en dag i veckan ska jag unna mig, sen får det vara bra.. Finns så goda nötter och bär istället :)

Love <3

Inga kommentarer: