lördag 18 juni 2011

Morgonuppdate

Nu har Magnus ledigt i några dagar igen, och jag blir så glad varje gång han går av nattskiftet, det sprudlar i kroppen och jag blir extra pigg :) hihi, eller så tycker jag om att vara hela våran lilla familj samlad och kan åka iväg och hitta på saker. Synd på vädret bara! Vill åka till Högbo o leka i lekparken!!

Har hänt lite positiva grejer här hemma.. Vi har gått och blivit med tonåring, eller inte riktigt.. men det är iallafall nästan helt klart att vi har blivit fosterfamilj åt Magnus näst yngsta bror :)
Resan blev även betald igår, så nu bara går vi och väntar tills den 4 september!!!

Igår åkte jag och Majken till Jädraås, till Sandra och pojkarna, tog bara 30 min från Årsunda-Jädraås ju!! Så mysigt där tycker jag.. Och Majken fick 2 st killar att pussas med, hon älskar att pussas och hennes pojkar är så snälla med henne!
Har lite målar projekt här hemma.. Ett pottskåp och en spegel som ska målas vit. Var även hem till morfar häromdagen, och vi satt på internet och kollade efter inspiration till en liten bänk/soffa att ha nere i hallen.. Typ som en pianostol, med med våra friska fläktar i. Morfar ska snickra en i vår stil, litar på att morfar gör den så fin så, han är såååå duktig!
I förrgår hade jag både Carina och Ziba här hemma på lite vin och skvallerkväll, hihi mysigt!! Lär göras oftare.
Börjar även jobba om en månad!!!!! Är lite stressad här hemma, och vill njuta av varje sekund med lillan.. Men samtidigt kommer hon och Magnus få det sååå mysigt här hemma :) Men jag börjar jobba 100% direkt, och kommer knappt träffa min lilla tös som jag har varit med HELA tiden i över ett år. Men livets gång ska man inte sörja över, utan upp med huvudet och SE FRAMMÅT! :)

2 kommentarer:

sara sa...

va roligt med en tonåring ;P är de på heltid eller då o då bara? :)

sandra sa...

klart mina grabbar passar på att pussas när de kommer en sån snygg brud å hälsar på:)