onsdag 20 juli 2011

Bättre sent än aldrig...

Känns inte som att jag har så mycket tid att skriva här. njuter till fullo av sista ledigheten innan jag börjar jobba, på måndag!!! (!!) Får ont i magen bara jag tänker på att jag inte kommer att få umgås nästan något alls med min snutta, när man jobbar 7-16 varje dag :/
Ska bli skönt att få in NÅGRA fler tusingar på kontot varje månad iaf, men som sagt, man anpassar sig.

Snart är det dags för Turkietresan också! :) Har jag något att se fram emot ändå, fast jag börjar jobba!

Har börjat kolla runt på höst/vinterkläder till Majken också, blir en Didriksson overall till vintern i år igen, sååå himla nöjd med den förra! Blir även rosa Didriksson gummistövlar till Majken att ha på dagis!

Nä, nu gör något vettigare!
Förresten, sluta med att skicka Fontierville inbjudningar till mig, skulle ALDRIG sjunka så lågt att sitta och spela på datorn, när det finns viktigare saker här i livet, som att blogga typ ;) ! Så nu har jag fått det sagt! ARGBIGGA!

ikväll blir det vin hos lillesyster på stan :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vart köper du det någonstans då?

Mamma till Majken sa...

Stövlarna har jag beställt på guppi.se. Overallen ska jag köpa i butik då jag är osäker på strl...

Caroline sa...

En sån overall funderar jag på att köpa till Viggo. Hur är dom i storlek? Skit svårt ju att veta vilken storlek han kommer att ha i vinter. Man är ju så oerfaren dessutom...