fredag 7 oktober 2011

TGIF!

Kunde inte motstå denna ursnygga jacka!
Lillan var så himla tuff i den :)
179:- på H&M (10% medlemsrabatt) KAP!
En vit pälsmössa från Intersport fick hon med..


Annars är det inte så mycket skrivet här.. har fullt upp med fönstertvätt, gardinupphängning och mys med Majken. Och jobbet såklart!
Har så stökigt här hemma, har alla vardags-toa-saker på köksbordet, eftersom det ser ut som det gör på toaletten.. vill bara få allt klart så man kan skyffla undan allt sen :p
Man blir aldrig nöjd när man bor i hus.. känns som om man pysslar o städar jämt, sen när man är klart är det bara att börja om igen.. Suck!

Nee nu kolla IDOL och sen sova :)

1 kommentar:

Caroline sa...

Abonnemang? Menar du försäkringen? I såna fall är det ju de jag också har. Innan jag beställde bettskenan så funderade jag på att ringa folktandvården och fråga om bettskena ingår i försäkringen men gjorde det inte, dum som jag var! Åå va dum jag är!! Tack för tipset iaf, ska kolla upp det :)