onsdag 7 december 2011

Är ni också utsatt?

Det härjar en knäck-tjyv på Tornstigen! En tjock jävel!
Happ, jag lär väl koka nya då, fick ju inte smaka en enda ;)

Ljuger gör hon å :)


Har varit till BM idag, det första hon sa;  "VAD KUL ATT DU MÅR BÄTTRE!" ser det på dig att du gör det!" Jag var en nervvrak sist jag var där. Tog alla prover, nästa gång jag ska dit är i v.24! Innan det Ultraljud i januari <3

Kokade kalops på förmiddagen, så jävla skönt att komma hem hungrig och sätta tänderna i en mör köttis! haha På fredag är det årliga pepparkaksbaket på Allèvägen, alla syskonen, mamma och småtjejerna förstås :) MYSMYSMYS! Och mycket kladd kommer det bli..
Är typ fördig med alla klappar å, mest nöjd är jag över morfars! MHIHI är man inte bäst att lista ut vad man köper åt en man som har allt? Jooo

Nä nu lär jag hålla koll på knäcksmeten, så ingen äter upp den å :)

Inga kommentarer: