lördag 31 december 2011

Årets sista!

Detta år och ledighet börjar lida mot sitt slut.. Börjar jobba på måndag igen! Nästa gång jag blir ledig såhär länge är när jag går hem.. Inte såå himla långt kvar.. April någon gång :) Ultraljudet är om mindre än 2 veckor, går in i vecka 17 idag, helt sjuuukt! Det bästa är att en av mina närmaste kompisar ska ha en vecka efter oss :D Kan man dela alla känslor med en tjej, sjukt bra, en som vet precis hur allt känns!

Igår hade vi vägarna förbi Barnens hus, och Majken fick provsitta en syskonvagn från Mountain buggy, grymt bra känsla, smidig men ändå plats för två knoddar. Liggdelen är hemskt liten, men bebisarna är ju såå små ändå ;) Tar väl någon månad innan man bestämmer sig för vagnen den här gången igen, men Carenan blir det inte iaf!

Julen hos mamma och Christer var jättebra, de hade dukat långbord ute på inglasade altanen och hade värmefläktar och hela faderullan.. Magnus var tomte, och både Majken och Nellie fick sjukt mycket julklappar, har fortfarande 2 saker som jag inte packat upp än, då hon inte har lekt med alla saker än ;) Tar jag bara fram de sen när hon har tråkigt någon dag. Har fått flytta om allt i hennes rum för att få plats med allt :) Vi vuxna har lotetri, så i oktober varje år så drar vi ett varsitt namn, och så har vi en summa att köpa för. Bra tycker jag, får alla väluttänkta presenter. Jag fick presentkort på spa av morfar, och morfar fick en emaljskylt med deras adress på som man sätter på fasaden av huset, (gammal stil) En mycket väluppskattad present åt en man som har allt :)

Nyårsaftonen kommer att firas hemma hos grannarna, lugn med barn, och mat och dryck! Får se hur länge Majken orkar ikväll :p

Bästa händelsen 2011: Plussade 17 oktober, 3 ska bli 4 <3
Sämsta händelsen 2011: -

Ett gott nytt år till allihopa! :)

Inga kommentarer: