fredag 16 mars 2012

Vagnköp och hotellplaner..

Kan nu bocka för vagn, på listan. Vi var och hämtade en Mountain Buggy Duo i Gävle förra veckan, så nu står den här hemma :) Jättefint skick var den också!!! NÖJD!

Idag har jag hunnit med mycket.. lämnade lillan på dagis i några timmar på fm, åkte och handlade, tankade, dammsög över/undervåning OCH skurade. Det är inte det lättaste när lilla pluttan är hemma, så man lär passa på. Även en tvättmaskin har jag hunnit med.
Bokat hotell i Stockholm åt mig och älsklingen också, nästa helg :) Majkens mormor ville låna henne, så det gäller att passa på :) Sen kommer inte finnas lika mycket tid.. Vi ska mysa hela lördagen, sen sova ut på söndag och äta hotellfrulle innan vi åker hem igen, Underbart!
Kom på att vi inte gjort något själv på hela tiden Majken har funnits.. Eller jo, våran fest förra året! Så det blir 2:a gången hon ska sova borta själv utan oss. Men det kommer gå skitbra! Hon är så nöjd ändå hon..

En månad kvar att jobba nu innan man går hem på gravidpenning.. Tiden går så sjukt fort. Går för sjuttsicken in i vecka 27 idag.

I maj ska vi (som alla andra Sandviken-bor) gå på Sandviks 150års fest. Vi ska gå den 18:e! Blir med en del av Magnus jobbarkompisar och deras respektive och Carina & Rikard. Jag och Carina kommer ju båda vara höggravida, sköönt att ha en till "tjockis" vid sin sida ;) Ta inte illa upp babe :)

Idag när jag var på affären så köpte jag en nappflaska och nappar till våran lilleplutt i magen.. Känns så mysigt att handla smått igen :)

Nu ska jag vänta på att Majken vaknar, ska mysa järnet med henne innan jag ska iväg och jobba vid halv fyra.

Inga kommentarer: