söndag 15 april 2012

En sak som jag länge funderat på..

När ska Amy Diamond växa upp?

6 kommentarer:

Anonym sa...

tja, hon fyller 20 idag!

Vad menar du egentligen med växa upp?
Bli längre?

Mamma till Majken sa...

Svar till anonym:
Bara att kolla på barnkanalen.. :)

Anonym sa...

Du menar Bulldogg?

Tja, jag ser henne tjäna pengar genom att vara programledare för ett barnprogram.

Lite jobbigt att se som vuxen då nästan alla programmen följer samma strikta mall. Men barn i målgruppen verkar gilla det.

Så hur tänkte du? Vore det vuxnare att inte hålla sig till manus? Eller att låta någon annan (vuxen) tjäna pengarna?

Mamma till Majken sa...

Vet inte riktigt vad hon gör om dagarna, men det är väl inte bulldogg hon lever för? Hon har ju samma image som hon hade när hon var 12 och kör på den än, man ser andra får en vuxnare stil (typ Molly Sandèn)
Sa inte att jag tycker illa om henne det hon gör, har bara min åsikt om barnslighet!

Anonym sa...

Tja, om dagarna är hon väl frisör (lärling), dubbar film, spelar in fler avsnitt av Bulldogg (och andra barnprogram), presentatör bla Sockholm Ice, sjunger barnsånger med Barnkammarboken, sepat teater, gett ut tidning, uppträder själv...
=> försörjer sig och jag misstänker sina föräldrar och tre yngre syskon (tror inte föräldrarna har några andra jobb än som managers till Amy - fast jag kan ha fel...)

Hennes image som 12 åring klagar folk fortfarande på - för vuxna texter - passar inte en 12 åring...
http://www.youtube.com/watch?v=0KLASEkQtNk
http://www.youtube.com/watch?v=kJYPcQokBpE

Men vad gör en stil vuxnare menar du?
Mer hud? Läder? Svarta korsetter? Högklackat? Latex? Nätstrumpor? Kaninöron?

Mamma till Majken sa...

Men snälla människa, tycker bara hon är barnslig! Och du verkar vara påläst, känner du henne privat eller är du en sån där idol?