torsdag 5 juli 2012

Vardag..

Nu har Milly varit "ute" med oss i snart tre veckor. Hon måste vara den nöjdaste unge jag vet :) Det enda hon kräver är mat var 4:e timme, nybytt blöja och en mysig famn eller bädd att sova i :) Var till BVC igår och ligger jättebra i vikten. Tycker hon bara sover.. men sen äter hon var 3-4:e timma.. Mer krut i tuttarna denna gång tror jag :) Iallafall så älskar vi henne oerhört, Majken har börjat vänja sig med en lillasyster och det ska nog gå riktigt bra. Henne lägger man ner i sängen/vagnen, sen kommer hon till ro där själv och somnar. Tar tillockmed upp henne när hon sover och går runt med henne, får lite dåligt samvete om hon ligger och sover själv. Närheten är så viktig ju!  Jag har tillockmed pressat mig själv, har varit själv med båda barnen i Valbo :) Det trodde jag inte gick.. haha.. Mysigt när man kommer in i rutiner och vet hur man ska lägga upp allt. Det jag märkt inte går så bra är storhandlingen... Det finns lixom ingen plats för varor i kundvagnen med två ungar däri. Klart jag kan åka själv och handla.. men jag vill kunna göra det om jag vill! Får väll ta en korg med hjul efter ;)

Magnus börjar jobba inatt, sen är han ledig några dagar, sen gör han sina sista skift innan semestern börjar, så nu börjar mitt prov.. En vild 2 åring och Milly :) Får nog köpa ett koppel, då hon är överallt.. klättrar och testar våra reaktioner hela tiden. Nej men det ska nog gå bra!!

Är så lycklig med mina 2 tjejer! <3

Inga kommentarer: