tisdag 14 september 2010

Ett paket till lilla du!

´Såå jag o lillan gick upp halv 6 i morse, dryg natt.. har  mest legat och tänkt på hur jag andas, så jag inte ska hosta så Majken vaknar.. Har "nattat" lillan ute i vagnen, så där sover hon sött nu till fågelkvitter och lite blåst!

Har hunnit varit till ICA och inhandlat lite nässpray/näsdroppar och Panodil, och hämtat ut ett paket, som innehöll den OOOTROLIGT fina åkpåsen, blev glatt överrasskad, lurvet var så mjukt och skönt, och den såg verkligen fab ut :) Verkligen värd priset..

Har även hunnit laga älsklingens favvorätt; Korvstroganoff ala Linda!

Nu ska jag slänga omkull mig på soffan innan lillan slår upp sina blå därute i vagnen, man ser när hon vaknar, hela vagnen rör sig :) Man längtar efter de små om de sover för länge <3 hihi

Inga kommentarer: