tisdag 14 september 2010

Hinner med mkt när man bara vill!

...och när lillan sover dagtid, så skönt för henne.. hon blir ännu gladare om hon får sova. Jag hinner göra lite säker här hemma, men varför i allsinn dar kommer man på saker att göra när man lägger sig ner för att vila?

Fick ett ryck och slet bort täckpappen på golvet i gillestugan, som legat där sedan vi flyttade in typ i januari förra året. Vi har använt det som målarrum, men nu orkar jag inte se skiten nå mer!!! Blir så man låter färgburkar stå kvar, papperspåsar med tidningar i som ska slängas osv.. Nu är allt väck! Slet ner gardinerna med en massa katthår o damm på, fyyyy! In i tvättmaskin! Sen dammsög jag säkert 20 min i bara det rummet tak, väggar, golv. Nu ska jag bara skura golvet och hänga upp nya gardiner när jag får en lucka! Puti vaknade och var såå hungrig så nu sitter jag här med henne o myser..

På torsdag får vi nog hem en ny bil, en Volvo V70 -06 :)

Pussheej

Inga kommentarer: