fredag 17 september 2010

Friday on my own..

Sitter här en fredagkväll, själv!!!

Lillan sover, Magnus jobbar och katten är ute. Man blir lite sentimental när man är själv såhär.. Något som jag tänkt på många gånger är; att när man får barn, så förändras ens liv drastiskt.. Till det bättre förstås.. Man får någon att sköta om, någon som är beroende av en, någon som är glad bara man kollar åt dens håll, det är så underbart -Det mina vänner, ÄR livet, mitt liv. Man blir förändrad som person, jag har blivit lugnare, ser innebörden i olika saker annorlunda, och prioriterar saker man inte ens tänkt på förr. Jag tycker om mitt nya liv, jag är inte skrytsam, tvärtom! Nästan så man skäms över att prata och berätta om hur underbar sambo man har, hur underbar dotter man har, min familj är oslagbar! Nåja, börja likna skryt nu, men jag är bara så lycklig! <3

Inga kommentarer: