lördag 18 september 2010

Stadsminister? Jag?

Inte kan man väl få feber IGEN? Hade det nyss i 3 dagar.. Känns som om det är påväg iaf.. Önskar att älsklingen var hemma och eldade, åh skulle behöva en massage också! Och en stooor bamsekram!

Jaja, min lördagskväll börjar leda mot sitt slut.. Är redo att göra lillan sällskap i sovrummet!

Imorgon är det röstning som står på schemat.. Vet fortfarande inte hur jag ska rösta.. Har 3-4 som jag bollar emellan.. Jag går på magkänslan när jag kommer dit! En smart grej som jag tänkt på, man ska inte tänka nutid, vad händer om jag blir av med jobbet? Sjuk? Rik som sjutton? Känns som att hur man än gör så finns det vilsevägar.. Jag säger då det, jag skulle inte vilja vara statsmintister, fyy vilken stress man skulle känna! Inte lätt att behaga alla parter. Rösta med hjärtat! <3

Inga kommentarer: