söndag 19 september 2010

Händelserik söndag!

Idag har vi lämnat tillbaka bilen till mamma.. Innan det så handlade jag bilen full av saker till dopet.. Lillan var så nöjd och sov hela tiden i vagnen, vaknade när jag skulle betala i sista affären. Hon är såå himla go när hon vaknar, så sticker man ner huvudet och säger "heeeej", då garvar hon jämt och ser så himla lycklig ut! GOBITEN MIN!

Sitter o kollar lite på valvakan nu, tror att Alliansen vinner! Det verkar bli så.. O nu säger jag inte att jag röstade på dem, det gjorde jag inte, även om de har en del grejer som är bra, bättre än röd/gröna.. Jag röstade med magkänslan, och jag stod i vallokalen i några minuter innan jag bestämde mig.. När jag gick därifrån kändes det bra iaf! Röstade iaf på Sjukvårdspartiet i landstingsfullmäktige!

Majken fick jättefina kläder av mormor sin idag, som kom hem från en helg i Stockholm.. En rosa fleeceoverall, en rosa mössa med öron, stuprörsjeans (stentvättade) och en rosa body! Så tjusig kommer hon att bli!

Kul, nu börjar vågen sakta men säkert peka lite neråt igen.. Ingen är gladare än mig!!! :D Men det sägs att man lär kämpa de sista kilorna... Får se hur länge det dröjer!

Nu ska jag sussa.. spännande att vakna i morgon och slå på tv:n och se vilka som tog hem segern! hihi jag som är så politisk insatt ;)

Inga kommentarer: