tisdag 21 december 2010

3 dagar kvar :/

Såå.. sitter ner! Har hållt igång hela dagen, ända sen Magnus klev upp vid 8:30. Tvättade håret, gav lillan gröt, nattade henne ute på inglasade, skottade, iväg till ICA och skulle hämta bilbarnstolen, eftersom jag fått avin, fanns inte där(?) aja, handlade iaf, hem och gjorde i ordning mat åt oss och åt lillan.. Har fått dille på att göra barnmat, såå kul att göra själv och lillan tycker om det, aja när lillan vaknade så fick hon mat, sen hängde jag tvätten, ut och hämtade lite ved.. sen så klädde vi på oss och åkte pulka lite framochtillbaka utanför huset.. OOOOh kul hon tyckte det var då!!! Hon gillar fart och fläkt märker ja.. :) Gissa en nöjd tjej som slocknade i vagnen sen? :)

Magnus skulle få julbord innan jobbet idag så han stack lite tidigare! Blir en hemmadag igen.. Har ju bara en bil!! Känner att jag skulle vilja och handla det sista.. strumpbyxor åt Majken och lite annat smått o gott, skulle komma hur mycket snö som hellst dagen före julafton iaf!! Magnus har bytt bort sina nätter :) Jobbar f.m istället, härligt!! Så tänkte raca in när han kommer hem från jobbet i morgon och handla, MED ALLA ANDRA! Jag som ville slippa det, men vad gör man utan bil? Tänker då inte ta bussen..

Nu ska jag elda lite! Är så varmt o skönt här´inne så .)

Inga kommentarer: