måndag 20 december 2010

Igloo Tornstigen!

Men det var då helt ooootroligt vad snö det kommer.. Skulle tydligen hålla på i några dagar till också.. Jag som skulle stooooorhandla idag så jag hade det gjort. VÄGRAR ut i affärerna dagen innan julafton! Det kommer säkert att bli så.. Har köpt det nödvändigaste på ICA Årsunda, men en kasse med lite smått blir 400:- Så dyrt att handla här, även om det är guld värt att ha en affär här!

Idag blir det att mysa här hemma med gumman, om det kunde sluta blåsa åtmindstone så man kunde ut med pulkan.. jaja, Ska göra julkola och mina egna julgodisar(innehållandes mandelmassa, nougat och blockchoklad) till julafton, har fått i uppdrag av mormor, kul när man har blivit så stor så man "får" bidra med något :)

Gjorde egen mat åt Majken, de jag gjort tidigare har inte blivit nå bra, nu  fick jag upp hoppet igen.. Blev kyckling kokad i dill och till det "Josses supermos" med bl.a potatis, palsternacka och broccoli, Det gick hem hos lillan :) Känns så dumt att bara ge henne burkmat varje dag.. Känns bättre när man gjort det själv, med lite kärlek i ;) hihi

Inga kommentarer: