fredag 31 december 2010

Ett sista babbel detta år!

Känns lite vemodigt att lämna detta år, 2010, vårt år, Majkens år! Underbara år!

Sitter och har nyss nattat lillan, vi har haft en mysdag hemma hos min mormor och morfar.. Jenny kom också :) Sen när vi kom hem var det bara typ dax att göra kväller.. eller Majken somnade i bilen hem så hon och jag låg i soffan och inspekterade hennes mobil ett tag så hon blev lite sömnig.

Känner ingen press alls, att jag skulle vilja ha gjort något annat ikväll. Passar mig utmärkt att fira med de som står mig närmast, och vem står mig inte närmast om Majken! Nyår är överskattat.. när man var mindre var det kanon, vi var jämt hos pappa då och fick vara vaken länge och dricka champis i snapsglas :) hihi..För exakt 10 å sedan så var jag nyss fyllda 16, Jenny 14, och jag och hon tjyvrökte i Bålsta, vi var där med pappa och Maarit.  hhaa, kommer ni ihåg var ni gjorde på Millenieskiftet?

Nog om det! Året 2010 kommer jag minnnas med glädje.. Ett speciellt år.. Victoria och Daniels bröllop kommer jag alltid komma ihåg, man satt ju o amma och kollade på tv med våran 1 månaders gamla bebbe!

en mindre rolig sak var ju mamma och Håkans skilsmässa, trodde man ju aldrig, att de skulle skiljas lixom, jag var 6 när de blev ihop.. Och Busan som fick lämna oss efter 17 år! Saknar dig redan älskade katt! Även morfars och pappas katter är i katthimlen, alla under detta år :(

Nästa år blir ett bra år, känner jag på mig :)

Inga kommentarer: