torsdag 30 december 2010

Tros-fynd!

Älskar att kolla på Victorias secret, det är mitt pepp! haha såg förresten att jag har 2 helt oanvända Vic-trosor längst in i lådan med underkläder, som jag köpte i USA sist.. Jag blev ju gravid bara månaden efter.. hhi gravidtrosorna erövrade förra hösten :9 haha.. Men roligt att ha nu!

Gjorde några fynd idag i Valbo.. 2 tröjor till mig och en body till Majken från Cubus, ljusrosa alla tre :) Annars var det mycket urplockat! Ska spara Majkens presentkort till färskingarna med kläder kommer in i stället ;)

Har tvättat upp Majkens 2 nya tröjor från Asos och bodyn jag beställde med änglavingar, har beslutsångest vilken hon ska ha i morgon :) haha i-landsproblemet nr 1!

FYYY vilken röst Akon har, i like! Jag blir på partyhumör!

I morgon blir det lutfisk hemma hos mormor och morfar, jag längtar!!!! På kvällen har jag bestämt mig för att Ben&Jerry ska göra mig sällis.. Nyår är ingen speciell grej tycker jag, mest när man var yngre och festade i björksätra typ, eller så var vi hemma hos pappa :) Han jobbar detta nyår annars skulle jag åkt dit!

Inga kommentarer: