torsdag 2 december 2010

Livet som Hollywoodfru!

Kollade för ett tag sedan på Svenska hollywoodfruar, och Isabel Adrian som är med där säger typ: "Man är ingen riktig kvinna om man inte gillar Chanel"

OK, jag skulle säkert också sprungit dit om jag hade alla pengar som de har, men en riktig kvinna ändå kan väl jag tycka är att man kan slå på sin egen kaffekokare själv!!!! Att vara med i tv och "skryta" med att man inte kan laga mat och städa.. HALLÅ? Man kan vara glammig för det! Även om man städar sitt eget hus!

Detta är iaf min åsikt! Jag hyllar alla kvinnor som är smarta, kan laga mat och städa, det är det männen vill ha, inga bimbosar som målar läpparna och säger "VA?" hela tiden.. Ellerför guds skull, något mittimellan, eller?

Det mina kära vänner, har jag tänkt på idag, min stora händelse för dagen.. ;)

Inga kommentarer: